Avgiftning...

Har idag bara fått i mig ca 5 dl kaffe...bara va ??...har istället druckit the...inga mänder...ca 2 muggar... men grönt the ska väl vara ok ??...känner mig trött men det är ju inte konstigt...jag har ju haft en HÖG koffein nivå i kroppen hela dagarn igenom...giftet ska ut ur kroppen och det tar väl tid antar jag ...så nu är frågan hur mycket the är ok ???...mitt nya motto nu blir att  " aldrig sätta sig för då somnar jag " ...HUR ska jag orka kvällarna ??...fast får jag ur mig giftet så kanske jag blir pigg !?...

Har kollat min ansökning till högskolan och jag står i " urvalsgruppen " vad det nu innebär ? ...kommer få svar i början av dec....hhmmm jag kollade hur många sökande det var till Göteborg... ca 1890 st  och till Jönköping var det ca 970 !!!???...så ni förstår nog att med min poäng får jag göra högskoleprovet och ta till arbetserfarenheten så poängen höjs ...fattade jag siffrorna rätt tar dom in 210 i GBG och 80 i Jön....MEN dom tar i på 3 olika meriter så kanske kanske...man MÅSTE tro och inte ge upp hoppet...

Kommentarer
Postat av: Maloo

It ain't over til it's over...så håll ut. Det går nog vägen och annars är det bara att bita ihop och ta det till nästa intag. Jag har ju fått ett problem och det är att för att få ut mina betyg så jag kan kompletera så ska allt vara klart innan 1/12. Hur lätt blir det?? Det går nog inte det ser du så vi kanske harvar ihop på Nygårn en termin innan vi provar nya vingar.

2008-11-18 @ 08:20:38
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Kompressor Maria

Kom igen nu Nettan ! Ge inte upp.

2008-11-18 @ 17:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0