Ha ha ha ...

Måste bjuda på detta här...jag var och handlade igår på ICA  väl vid charkvarorna  kunde jag inte flytta fötterna...mina gigantiska kängor ...som jag inte hade snörat ihop... hade hakat ihop sig och jag föll som en kägla rakt ner i hådra golvet med knäna före...snabbt upp...kolla så ingen hade sett mig...tittade ner på min kängor och försökte komma loss...det slutade med att jag fick ta av mig en kängan och sätta mig på huk och lirka loss hakorna från varandra...jisses... reser mig upp med blossande kinder och kollar igen om någon sett mig !?...
Det var så pinsamt...jag tog vagnen och handlade vidare som ingenting hade hänt...hahaha...hur man beter sig ??...det gjorde jätteont i knäna men det första man gör är att titta så ingen hade sett mig ??...

Kommentarer
Postat av: Maloo

Oh my god, det hade vart roligt att se på Youtube...vem vet, nån kanske smygfilmade.Jag känner igen känslan.Vurpade en vinter utanför gatuköket. Det satt en hel drös med skrattande ugglor där inne då.

Nu har jag skrivet ett mail till dig också äntligen ;-)

2008-11-26 @ 21:56:29
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0