Jönköping hela torsdagen

I morgon bitti ska jag köra Eric och kompis till Jönköping där Sveriges största dataträff  på Elmia äger rum...DreamHack...15000 ska trängas och spela data i 4 dagar...kul har dom.. detta är Erics 5:e dreamhack...rena cirkusen enligt mig...sover där plats finnes på liggunderlag och sovsäck...OM dom sover ??!!...dom har tillgång till badet men lämna spelandet för en ducsh ?!...sist vi hämtade E luktade han INTE hallon precis så idag sa jag till honom att ducsh är ett måste så inte Susanne som ska hämta på söndag kör av vägen av odören...fick till svar -jajaja...

Jag ska passa på att shoppa julklappar på A6 och en sväng  på IKEA är ju ett måste...nått smått och gott hittar man ju alltid...ska faktiskt bli skönt att strosa omkring i morgon...det har blivit mycket jobb det sista...gjorde 37 timmar i helgen på 3 dagar ...ledig måndag för att göra 12 timmar igår...man hinner inte vila upp sig mellan passen precis... nu väntar min goa 3 dagars ledighet ...fredag lördag och söndag... ska bli så GÖTT !!!!...då blir det väl att pyssla adventsfint här hemma...nä nu är det dags att gå till jobbet ...ses !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0