Kaffe kaffe kaffe

Jag skriver ju upp ALLT som jag stoppar i mig nu och har kommit fram till hur mycket KAFFE jag dricker...jösses ...jag bäljar i mig 1.6 - 2 liter / dag...detta är ju inte klokt !!!!...såg på  " du är vad du äter " i går och hon drack 3 liter / dag...det var inte bra...kroppen mår INTE bra av så mycket koffein ...på ett år fick hon i sig nästan 2 kilo rent koffein / år...10 gram rent koffein är dödligt om man får i sig det på en gång...rent GIFT ...
Så nu i morses skulle jag vara redig då och ta te...men nu vid 10.30 fick jag ta mig en kaffe dos för det saknades nått kändes det som... men hur mycket är ok att drika då ?????...någon som vet ???...eller ska man skippa kaffet helt för hälsans skull ??? och bara drika te ???...
Sen måste jag nog erkänna att vissa dagar blir det nog mer än 2 liter !!                                              

Jag känner ju mig så här om jag inte får i mig mitt kaffe...beroende !!??... nnäää inte alls...hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0