Kaffetåren den bästa är ...

Har nu fått reda på att 2-3 koppar kaffe om dagen är ok !!!!!....det är ju ingenting mot det jag dricker...ca. 6 dl om dagen alltså...jag skulle trappa ner först till 1 liter och sen till ca 6 dl...hhuuuaaa...haa det blir till att avvänja sig då...tänker man efter hur man blir om man inte får i sig sitt kaffe så är det ju en beroendedryck...jag dricker säkert 3 koppar på kvällen framför tvn så nu om jag inte dricker kommer jag att somna i soffan garanterat...


 

                                                                  

                                                             

Kommentarer
Postat av: Mia los lobos kaffeböna

Förstår du nu varför jag inte kan se en hel film....jag dricker nog tre koppar om dagen ungefär.

2008-11-16 @ 22:22:25
Postat av: Maloo

Hejsan hejsan...jag lever och har hälsan...är frånvarande cyberiskt sett bara...men nu är jag tebaks. Ja ta det lungt med kaffet du, men trappa ner lungt så du inte får hybris. Goda råd från Sjuksyrran Maloo. (fast jag vet inte vad hybris är, det lät bra dock och det kommer man långt på)

2008-11-16 @ 22:37:14
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0