" klockan är tio och allt är luuuungt !!! "

 ...Ja allt rullar på som vanligt här på Tallskogen...på 10 dagar nu har jag 8 pass på gymmet....hhmmm !?...fast jag tycker det är kul och det är sån träningsgägje på deltagarna...sen får jag ju min träning på köpet ...det är bra !!!...

Min mans armar räckte inte till när han läste ...så jag ringde optiker och igår fick han brillorna...riktigt snygga...





Dessa tog B som solglasögon med mörka glas i...hahaha...det värsta nu är ju att han kommer att upptäka alla mina rynkor och skavanker nu när han kommer att se bra !!??...

Kommentarer
Postat av: lotta

o så kan han "fönstershoppa" utan att du märker det det tänkte du inte på

2008-11-12 @ 19:18:09
Postat av: Maria af Smörja

Det finns 5 kilos hinkar med antirynk kräm....

2008-11-12 @ 22:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0