Min mage

Jag har ju haft problem med magen...gallsten...detta har resulterat i att jag inte vågat att äta som jag ska och slarvat med maten och mellanmål...detta vet ni som känner mig att det är inte mig likt...jag är väldigt noga med vad jag stoppar i mig och äter var 3 dje timma...så nu har jag gått upp några kilon för kroppen inte har fått i sig vad den är van vid  och ställt sig på svält och förbränner ingentig !!!... SKIT OXÅ...
Så nu har jag bestämt mig för att skriva upp ALLT jag stoppar i mig och om jag reagerar på något med gallan...hade känning i tor och fre...inte roligt alls...kom då fram till att jag ätit brieost...slut med detta :( ....fått reda på idag att denna delikatess är jättefett med fel sorts fett ...nämligen animaliskt fett...
Har även tänkt till att jag har under många år haft problem med magen och inte riktigt förstått att det har varit gallan som krånglar...nya tider nu...SKA hitta en kost som magen blir bommull av...maten ska synas in i minsta detalj !!!

                                                     

Kommentarer
Postat av: Maloo

Va...ingen brieost mera...då är ju livet nästan slut. Men vad gör man inte för att må bra. Jag såg ditt meddelande och beställer ljusen åt dig. Ha det bra.

Postat av: lotta

ägg ska va kasst om det är gallan syrran tog bort sin förra veckan

2008-11-10 @ 00:06:11
Postat av: Maria von Brieost

Zonsalva?? Synd på brien....

2008-11-12 @ 11:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0