Blandad kompott

Ja vad har hänt i veckan då ??!!...har en träningsvärk i hela kroppen av 3 spinningspass och 2 boxningsronder men det är SÅ gott...

Eric har varit ute på praktik i arbetslivet och har kommit hem helt lyrisk ...han tycker det är så kul att svetsa...MEN igår var han på ett annat företag och kom hem ursinnig...handledaren hade satt Eric vid en maskin och gått därifrån...kom tillbaka efter 30 min . med en kaffekopp i handen för att sen gå igen ??!!...Eric fick göra hans jobb hela dagen  själv ...så idag vägrade E att åka iväg...jag ringde skolan och sa som det va...läraren förstod E och sa att så här får det INTE gå till...dom skulle ta tag i det med en gång och E fick vara hemma...Sen sa läraren nått som värmde mitt hjärta...E är bäst i klssen !! ...han har tydligen en stor talang med svetsningen  och svarvning och nått med programering i datorer som jag inte riktigt förstår mig på...detta är underbart att höra eftersom E  nästan skolkade sig igenom 9:an...

Ska nu jobba i helgen...men det ät ok för jag har tagit ledigt HELA nästa vecka med barnen...ska bli väldigt skönt ...inga tider att passa och sovmorgon ...



Denna blåklint såg jag och syster på promenad i sön ...midsommarblomma 19 okt ???





Kommentarer
Postat av: Syster nr1

Det va´la´gött att det går bra för herlen.

2008-10-24 @ 20:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0