Har kommit ikapp hur " pigg " jag är !?

Jag är SÅ TRÖTT ...har varit ledig i 3 dagar nu och i dag ...trött trött trött !!!...jag tror att när man jobbar och har allt vad vardagen erbjuder så rullar det bara på ...men när ledigheten kommer hinner kroppen ikapp... vi har bara varit dessa dagar och njutit av ledigheten...jag skulle kunna gå och lägga mig nu och sova tills i morgon...börjar känna av huvudvärken mola i panna oxå ...hmmm...det är väl nu som kroppen säger till hur den mår när jag är ledig och har tid att känna efter ...trött...jag är glad att jag tog ledigt med barnen denna veckan och laddar batterierna...det var behövligt ...har även solat i går och idag...underbart skönt och varmt och avkopplande ...sen blir man ju brun på köpet..hahaha...B skrattar gott när jag är naken...har en vit fläck på baken som rådjuren...det är bra tycker han för då hittar han mig i mörktet ..haha...jaja det bjuder jag på !!

                                                       

Har nu kokat mig en KANNA kaffe så jag piggnar till....sen var det ju det goda vinet...selvarossa...men tar jag ett glas av den somnar jag garanterat...haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0