Lördag

Vi har varit i Jönköping ...IKEA och A6...lite smått och gott blev det ju.. bla 2 STORA kuddar till soffan...snart syns inte den av alla kuddar...men mysigt är det...efter timmar där brakade vi ihop på fyndavdelningen...ingen orkade röra sig...då hade vi inte varit på A6...bara att traska dit och kolla läget...vi firade även kanelbullensdag med IKEAs STORA bullar...mums...Fast det är nog första gången jag " stämplade"  ut på under 1000 kr...jaja...planera redan att åka dit i nov. utan barn så jag får plats med möbler till Eric...liten bil har vi men fäller man säterna blir den lika stor inne som en Volvo komi...det ni !!!...



Väl hemma hade Eric vaknat ur dimmornas värld ( vi var hemma 19 )...hmmmm...han hämtade vi i går kväll kl23...inte nyckter presic....vi gick och lade oss kl 02  i natt !?...så nu kväll har jag haft lucköppning med honom...han hade några luckor att fylla i...skit unge !!!...herr Ågren sitter på axeln så vi får hoppas att det dröjer låååångt innan det är dags igen



Kommentarer
Postat av: Maloo

Men det var ju bra att det gick att fylla i luckorna så där i efterhand. Jag har nämligen inte bara luckor utan stora svarta hål från min första groggkväll och di hålena har jag inte lyckats fylla i än...sådär 17 år senare...men det dröjde också ett tag tills nästa gång.

2008-10-04 @ 23:06:50
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0