Söndag...

Maja har varit på Hallowenparty i kväll...en häxa blev hon...även som häxa är guldklimpen söt ...



Medans hon var på kalaset hade jag pass...jisses vilket tryck jag hade idag...alla var helt slut efteråt...gött !!!...B passade på att simma sina 1000m ...är faktiskt trött nu men kroppen har ju inte ställt in sig på vintertiden än ...
Är ju ledig hela veckan nu och det ska bli så gött med sovmorgon varje dag...ledigheten har redan visat sig...Carl har en kompis som sover över i natt...

Kommentarer
Postat av: Maloo

En riktig liten smällkaramellshäxa. Gör söt. Det där högskoleprovet är inget du ska se fram emot. Det var det värsta jag gjort i hela mitt liv. Det var (för mig som inte är den smartaste på jorden direkt) ungefär som att spela på tipset. Hmm vad ska vi ta...ett kryss två. Säkert är det lättare att vinna på tipset än att ha rätt på de där omöjliga frågorna. Ett tips är att börja öva sig på dem nu redan på studera.nu .Det hade jag behövt i allafall. Men nu är det gjort och det ska jag förhoppningsvis aldrig göra igen. (Fast enl. statestik går det bäst 3:dje gången man gör det.)

Ha det gött i veckan.

2008-10-26 @ 22:04:51
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0