Tack för det Televerket !!

Upptäkte att våran telefon var död...sprang runt och kolla ev . fel...men fick till slut ringa och kolla vad som var galet...jodå dom hittade ett fel som skulle vara åtgärdat tills den 12 !!??...hållå !!...3 dagar ...inte nog med det...dom undrade om jag ville ha numret vidarkopplat...ja tack det blir till mobilen...helt ok ...MEN hör på detta !!!...JAG är tvungen att betala vidarkopplingen ...JAG ???...det är ju dom som har tjall på linjen...ska jag behöva betala för att DOM har fel ...samtidigt måste jag ju betala abon. avgifter för något som jag inte kan använda !!??....näää...det här är ett fall för Sverker Olofsson....SKA DET VA SÅ HÄR ???????

Kommentarer
Postat av: Mia

Kasta Telia i papperskorg! Det hade Sverker gjort.

2008-09-11 @ 14:16:51
Postat av: lotta

kan inte du ha ip telefoni

2008-09-12 @ 22:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0