Ont det gör ont

Tisdags kväll var jag och Bengt på Katedralskolan för ett föräldra möte...Eric har ju börjat Industriprogrammet...JISSES...det är samma lukt i sk olan som när jag gick där...tog studenten -89...ojoj snart 20 år sen...men jagsom bara är 25 hur ligger detta tilll ???!!!....iaf... det var samma fula konst på väggarna ... men det var en ny cafeteria och ny utbyggnad som Eric går i annars var det sig likt...ha...där ska han vara i 3 år nu...dom sa att eleverna har garanterat jobb vid studenten och det känns ju gött...pratade om det med E  och att han då faktiskt kan flytta hemifrån när han har månads lön...sa då att nehä du mamma jag kommer att bo kvar hemma och spara pengar...klok son jag har   jaja...kanske är bra att bo hemma om han vill göra lumpen


Jag hade en mega träning i går kväll...var med själv på bodypumpen...jag la på MYCKET vikt på stången  ( kan ju inte detta när jag kör min pass.....ska ju kunna prata hela tiden och deltagarna ska inte behöva höra mig flåsa i micken ...då är jag där för deras skull oxå ) sen var det box ...jisses vilken träningsvärk jag har...kan bara meddela att jag känner VARJE muskel i kroppen...och i morgon är den värsta dagen och då har jag pass på morgonkvisten...


Eric fyller år idag ...16...och jag får väl gratta mig själv då som 16 år som mamma...E har beställt grillat kött och pot.gratäng i kväll ...det stora kalaset blir den 20 med alla andra i familjen som fyller i sep...Eric idag...kusinen David den 9...Kjellen den 11 och Bengt den 23...då blir det fest !!!


Ska  vara ledig i 3 dager nu...så underbart !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0