Nädå...

...trodde jag då...det blev ingen powerwalk och joggning i går...efter en insident på jobbet kom jag haltades hem och j**ligt ont i hö höft...jag hade så ont att tårarna brände...efter telefonsamtal med div experter fick jag lite tips och i morses kändes det bättre och nu haltar jag nästan inget...jag har fått en nerv i kläm i höften...fast vid vissa lägen och när jag glömmer mig och ställer/snedbelastar så hugger det till...typiskt...jag blir så ilsk när det blir så här...att man ska känna att man har en kropp och bli så begränsad...jag kunde ju inte göra det jag ville igår och då blir jag så handikappad...jag skulle ju ut på min första runda igår ju !!...M ville på marknaden och jag haltade runt i rent vres med henne...fast jag skulle hålla mig igång fast det gjorde ont...det var risk att jag skulle stelna till och då skulle det bli värre...Shit !...jag har pass i morgon bitti...jag får ta det lungt och inte göra vissa rörelser ... då kan jag gå runt och peta på deltagarnas teknink isället...det är vana bodypumpare på lördagar så det kan rörelserna...jag säger ju vad de ska göra så det ska gå bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0