Semesterplaner

Satt igår och spånade med maken vad vi ska hitta på i sommar förutom att åka båt till favvo klippan och " bara va "...det slutade med att vi bokade biljetter till Vallarnas friluftsteater...Falkenberg

                                                            

Alla i familjen är fullkomligt galna i "Stefan och Krister " farser så det ska bli kul att vara på plats i Falkenberg...Så nu hänger biljetterna och väntar på anslagstavlan hemma
Vi ska hyra en lägenhet i Mölle/ Kullaberg ...utanför Helsingborg... en av sveriges första "badort " på 1890- talet


Kullaberg   Kullaberg är naturreservat med  fyren i mitten på udden ...ska vara väldigt fint där sägs det ? ...vet inte för jag har inte varit längre ner än Båsta...
Sen ska vi även ta färjan över till Danmark och fortsätta med tåg till Köpenhamn och äta  "dänske winebröööö mä shokelädö "...skulle boka färja idag men det va bara att hoppa på och boka på plats...färja och tåg tur och retur kostar bara 170 kr/ person ...det va billigt tycker jag !...
Sen när vi har skrattat, varit i Danmark och upplevt Mölle med badlivet  tror jag inte vi orkar mycket mer...Det kommer att bli en bra resa för hela familjen...det är inte lätt att hitta på något som passar alla barnen eftersom det är ett glapp mellan dom 17, 14 och 7 år men i år har vi nog lyckats ....

Kommentarer
Postat av: Maloo

Härligt. Jag har vart på Vallarnas och det är himla mysigt. Bara man har tur med vädret. Jag pendlar mellan att åka till Skåne, Blekinge eller Stockholms skärgård på semester. Men jag vill också åka till Danmark så det lutar nog åt det hållet. Det är ju inte bara Wineööööna som drar utan pölsen och ölen ;-)

2009-04-29 @ 22:54:21
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Carina

Det är otroligt fint där , åk och fika hos flickorna på Skäret det är ett måste.

Ett annat ställe som ni bör åka till är Arild det är så gulligt, ligger i närheten.

Carina

2009-05-03 @ 18:13:04
URL: http://sinneskatten.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0