Skolbänken el. vad ??

Nu kan jag inte göra mer än att bara väääääääääääänta... man får svar i juni till midsommar...jag har gjort allt i min makt för att ta mig in på högskolan ...vad gör jag om jag inte kommer in ?...då måste jag föröka flytta på mig...jag vill ha en ny utmaning...jag tror inte på att vara mer än 10 år på samma ställe...jag är inne på mitt nionde så det är dax...fast i dessa tider är det inte lätt att hitta jobb el.flytta på sig i kommunen...Haha...Maloo hade ju en ide om blomsterpinnedekoratör...jag får väl hitta min grej...så nu bli det en nervös väntan på svar vad jag ska bli av i höst...skoltös el.kommunarbetare

Kommentarer
Postat av: Maloo

Jag röstar på skoltös. Det är nya innegrejjen. Annars kan du få bli anställd i mitt blomsterpinnedekoratörsföretag. du kan sitta och hålla tiden på hur länge det ska härdas i ugnen. Du kanske inte blir så rik men...;-)

2009-04-19 @ 14:48:35
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0