Lite av de sista semester veckorna

Vi har hälsat på Jens med fru och barn i Nossebro / Tumleberg



Amanda och Jens i stallet



Hästar fanns på gården till M:s förtjusning



Båttur till kållandsö



Kinnekulle



Utsikten från balkongen i Mölle...Kullaberg



över hamnen



Huset vi bodde i...längst upp i takvårningen



fyren på Kullaberg





Sen skulle B visa oss hur vackert det va runt om på Kullaberg...herregud !!! jag hade önskat att jag var en bergsget...vilket äventyr...i flippflopp !!??..B hade INTE sagt att det va sådan terräng...typiskt honom !!





silvergrottan



Här tog vi oss uppåt från vattnet...pust, stånk och stööön vad jobbigt det va...genomsvettiga !!...vi vandrade i 1½ timme i detta landskap...vackert  & det var det värt



typiska skånska hus fanns det gott om



Hamnen var poppis... på kvällarna fylldes den snabbt och de låg tätt tätt 4-5 båtar i rad från kajen...



Eric och jag i hamnen



solnedgången över Mölle...



Hortensiorna i skåne verkar stor trivas för en sådan blomterprakt har jag aldrig sett ...överallt var de sånt här



Vi var oxå på Vallarna och såg på Virus i Bataljonen med " Stefan och Krister gänget "...vi satt på 6:e raden från scenen och detta var den roligaste farsen jag sett...SÅÅÅÅÅÅ bra och rolig...man fick inte ta kort under föreställningen med jag tjuvtog ett  när de tackade för sig





Vi klämde även in med en tur till Danmark ...tur vi hade bärhjälp av Eric och Carl till all yrseldryck som vi inhandlade



här badade vi i havet varje dag ...M varvade i poolen och i havet...under vår vecka i Mölle har vi haft strålande vackert väder och helt underbart avstressande...vi vill dit nästa sommar oxå !!



Kommentarer
Postat av: Helena

Åh det ser härligt ut!

2009-08-09 @ 19:38:11
Postat av: Fru Arrefelt

Vilket semester ni haft!

2009-08-09 @ 21:04:41
Postat av: Carro

Ser ut att ha varit en härlig semester

2009-08-09 @ 23:35:14
Postat av: Anna

Vad fint det ser ut.

2009-08-13 @ 16:17:03
URL: http://hokatorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0