Helgen

Den nya guldklimpen ska heta Nils...det tycker jag är jättefint för det skulle Maja hetat om hon bidde ean pöjk...Anna mår väl inte så bra eftersom hon förlorade 2,5 l blod vid förlossningen...hon fick påfyllning men är vit som ett lakan och orken lika med noll...fast kroppen är ju fantasktisk på att återhämta sig så snart är hon på benen igen...

I lördags hämtades kaminen och i går när jag kom från jobbet instalerade vi den i uterummet....SÅ j**la bra blev det...passade perfekt i skorstenshålet när vi fått upp den på lekablock...vi eldade i den oxå...funkade utmärkt...värmde gott gjorde den med...nu längtar jag verkligen ut dit när jag vet att vi kan tända i kaminen och få värme...

Maja började på Funky Kidz i går ...det är dans och rörelser för barn i olika åldrar...jag hade bokat M för 7-8 åringarna...jag var lite fundersam eftersom hon är ju 7 i år men har ju precis fyllt 6 hur hon skulle hänga med...det var inga bekymmer alls...hon hade vad som krävdes i överkant...M var helt lyrisk efteråt...

Igår hann även jag och Bengt få lite egen tid av att gå på bio...Vi hade ialla fall tur med vädret igen...den var rolig och jag fick många goa skratt...jag säger det igen...man ska inte ha husvagn/ husbil...hahahaha...fast jag konsaterade att när vi är ute med båtarna händer det saker hela tiden så det är nog lika knasigt varesig man är båt el. husvagns ägare !!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0