Ledig vad är det ?

Denna veckan  är inte rolig alls...möten, utb, och jobb om vartannat...hela dagen i går på möten och schemaläggning för att sen åka till jobbet vid 21 för att jobba till 12 idag...hmmm... jag vet att vi har sovande jour och saker kan inträffa MEN det är inte kul ändå att bli väckt kl 4 på morgonkvisten och sen vara allert hela dagen...men jag har ju filosofin vid dessa tillfällen ...att aldrig sätta sig för då är det kört !!!!...jag har varit en liten mus som har sprungit runt här hemma idag...jag och Maja har bakat en kladdkaka med gräddkolor i...jisses vad den blev GOD !!...jag och Eric har storstädat hans rum...det var behövligt...plockat och grejat med tvätt och div saker som ligger löst i hemmet...jag blir spidad när jag är övertrött...jag kommer garanterat somna vid tv i kväll...just det !!!...jag hann med att ha pass i går kväll oxå innan jobbet...hahaha...kanske inte konstig att jag är tröttt ???!!!...
Imorgon är det jobb och utb hela dagen men sen väntar ledig helg och ett ledigt sportlov med barnen...underbart !!!...sovmorgon HELA veckan !!

Kommentarer
Postat av: Maloo

Det är du väl unnad. Och jag säger bara PASSA PÅ att ta det lungt när du är ledig. När du bärjar studera finns det inget som heter ledighet. Morgon, middag, kväll, helg som vardag går åt till att läsa på läxor, läsa på prov, läsa för uppsatser, läsa för presentationer m.m.m.m. Men jag ska ha tre dagars ledigt nästa vecka tänkte jag i allafall.

2009-02-05 @ 12:10:31
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0