Släng släng släng

Nu när jag ska vara ledig hade jag bestämt mig för att röja ur garderober...man köper nytt och fyller bara på...man plockar ju aldrig ur något ?!...inte jag iaf...fram med kassar och ett hårt komando från mittt inre...                                                                      " har du inte använt plagget på 2-3 år "...släng...kommer INTE sätta på mig det
Jag gick även igenom M:s kläder som var för smått och B:s...det blev 9 ica papperskassar när jag var färdig !!!!!!!!!!...jisses vilken ordning och reda det blev...och gott om plats för nya härliga vårkläder...det är underbart att öppna garderoberna nu och allt är tipp topp...hmmmm...tills M får noja och ska byta kläder 6 gånger / dag som händer titt som tätt
Det bästa är att man känner sig 10 kilo lättare mentalt...

Kommentarer
Postat av: Syster Spara

En eloge till dej! Jag hade aldrig klarat detta. Kommer du ihåg min mockajacka? Du vet...

2009-02-11 @ 22:47:03
Postat av: Nettan

Syster...säg inte att du har KVAR den jackan !!??????

2009-02-12 @ 10:00:16
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0