1+1= 3 ??

Nu kommer det lite panik för högskoleprovet...klarar jag ens 1 fråga ???...matten !!...hhuuaaa...fast jag har BESTÄMT mig att klara av det och då kommer jag det !!!!...sen har jag ju studera.nu där förra högskoleprovet ligger som man kan öva på och tips inför den stora dagen...jag har ju 2 månader på mig förbereda mig på...

Hahaha...jisses vilken effekt detoxen har på lilla magen...det är rena mini förlossningar flera gånger per dag...haha...fast det är ju så den ska verka...man får liksom det på köpet...jag som ofta har ont i magen pga galan har varit som bomull i 3 dagar och det är underbart...


Kommentarer
Postat av: Maloo

Ja du, mattedelen är inte att leka med. hade det vart 1+2 bara så hade det ju vart bra ;-) det värsta är att även om läsförståelsen går bra bra både på svenska och engelska så finns inte tiden kvar när man ska fylla i svaren. Så gör gärna övningsprov på tid och räkna gärna bort några minuter för att ta i beräkning den nervositet som infinner sig den dagen man skriver.Men som du säger. DET KOMMER ATT GÅ BRA! För klarade jag det så klarar alla det. Nu hade jag väl inte världsbäst resultat men det var över medel i allafall så då får en väl va nöjd.

2009-01-29 @ 20:21:54
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0