Detox

Nu har jag börjat med Holistic UltraDetox och UltraBalans för att rensa ut gifter och slaggprodukter som finns i kroppens system...haha...jag gör allt för att ta mig ur vintertröttdeppan...

Holistic Ultra-detox
I vår tid med mycket gifter från luft, vatten, mat och inte minst från vår egen tarm är det viktigt att rena och avgifta sig (detox på engelska) regelbundet. För mycket gifter i kroppen kan ge symtom som huvudvärk, trötthet, inflammationer, svullna leder, stelhet i kroppen, matsmältningsproblem, hudproblem, allergier och överkänslighet, etc. Många experter rekommenderar detox två gånger per år (höst och vår) i 2-4 veckor eller mer. Efter en detox kur känner du dig friskare, lättare och har mycket mer energi. Dessutom har din kropp bättre motståndskraft mot förkylningar etc. Med UltraDetox är det lätt att genomföra en utrensningskur utan fasta.

Detta låter väl bra !?...detta kommer även att hjälpa till att gå ner i vikt eftersom MYCKET skit och bröte som finns i kroppen försvinner och äter man inga snabba kolhydrater eller frukt rasar man i vikt...det är ju LOVELY !!...Är någon sugen finns detta att köpa på Lifeclub...


   

Kommentarer
Postat av: Syster

Det var stora bilder på burkarna. Eftersom jag är lite äldre tackar jag för detta. Jag behövde inte ha glasögonen!

2009-01-27 @ 17:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0