Ja ja ja...

Här är jag igen !!...jag har bara inte orkat eller velat blogga...har inte varit ute på andras heller !..har väl min årliga januari deppa...HATAR januari ...bblläää...det enda som håller upprätt när jag väl är ute är min rosa jacka som får mig att tro att det kommer en vår...så nu har jag en rosa och glada färgen period...allt för att hålla modet uppe...
Vad har då hänt på 9 dagars blogg uppehåll ??... förutom jobb och familj
  • Järnia har galet billiga kläder till utförsäljning...fyndat massor...åk dit !
  • Klippt ny frissyr...blev jätte nöjd ...har en kortare page, " busig variant "
  • Favvo butiken har brunnit... Färg och Fantasi... ve och fasa...dom kommer att ha 80% på allt rökskadat i nästa vecka...är ute efter  en ljuskrona som jag kollat på länge....det som är till 80 % kunde man duscha av och få det som nytt igen
  • Bengt får behålla jobbet...men 8 andra får gå
  • Lifeclub har haft öppet hus och jag visade BodyPump hela eftermiddagen...jättekul...bild i Götene tidning blev det oxå
  • Solar i kärringgrillen för att känna mig piggare och frächare
  • Vi har tingat oss på en kamin till uterummet för ett bra pris...underbart nu kan man sitta där i kaminvärmen och mysa...jag längtar ut till mitt rum
  • Just nu är jag inne i en galet MYCKET tränings period...typ varje dag...sitter här med en gigantisk träningsvärk...B fick ta Tigerbalsam på hela min rygg och axlar i går kväll...så ont...
  • Höll på att glömma...har traderat oxå ...hahaha...några pandora kulor till...snart är det fullt !
  • Maja har tappat sina båda framtänder...eller rättare sagt jag drog ut dom ...hon är underbart tannalöser
Nu ska jag njut av mina 3 dagar ledighet och ta mig ur deppan...man ska ju börja i botten för att ta sig uppåt säger dom lärde... så jag tänkte se dimmorna i vinglaset i kväll ...

Kommentarer
Postat av: Helena Färg och Fantasi

Hoppas verkligen att utförsäljningen kan komma igång nästa vecka, men det är några saker till med försäkringsbolaget först...( lite viktigt att allt blir rätt. Ev får vi vänta tills nästa vecka... vilken ljuskrona var det?

2009-01-24 @ 18:56:11
Postat av: lotta

hörru Helena jag vill ha 2 speglar den stora svarta o en mindre de typ av gamla fönster

2009-01-24 @ 20:53:36
Postat av: Nettan

Helena...har du hittat hit ??...det va kul !!...den jag var på jakt efter är den silveroxiderade med prismor på ...är den kvar ??...den hängde över vattenfallet

2009-01-24 @ 22:18:14
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: Helena Färg och Fantasi

hello... har läst din blogg lääänge nu :) vet vilken du menar... ska kolla :))



Lotta (vilken lotta?) speglarna som serut som fönster är ju tyvärr inte mina utan ericas morfar som säljer dom så sorry, dom kommer han och hämtar :(

2009-01-25 @ 10:29:09
Postat av: lotta

helena denna sanna kvinnas moder då vet du

2009-01-25 @ 20:27:00
Postat av: Helena Färg och Fantasi

då vet jag :))

2009-01-26 @ 09:57:29
Postat av: Denna Sanna Kvinna

:D :D

2009-01-26 @ 12:50:32
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0