Ljust till kl 16

För att se framåt har jag även insett att det är ljust längre nu..strax efter kl 16 börjar det att mörkna först...underbart...solen har ju även tittat  fram bakom molnen...då såg jag min fönster...det var inte lika kul ...hhuuaaaa vad skitiga dom va...då får man sig en funderare om hur skitig våran luft är ??!...regn och snö är ju hur miljöskadat som helst...eller ??...
Jag hörde talgoxen i dag...ett vår tecken till...det finns hopp iaf...jag greppar nog i varje halmstrå för att se framåt till våren...sen har ju alla vår kataloger kommit med alla fina vårkläder...har beställt en härlig jeans klänning till mig för jag brukar alltid vänta och då är det slut...men i år best jag med en gång det slank med lite annat oxå...
Rean håller på för fullt...hittade igår ett regnställ till Maja för 249...vinterkängor och skor till B allt för halva priset...I like...
Nää...nu ska M få sig Taktil Stimulering för hon har tjatat sen i går kväll när hon bara fick i ansiktet...hon tycker det är SÅ gott...håller med henne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0