vinterlek

                        
                                                                       
Idag har vi gjort något riktigt kul...Maja har åkt skridskor för första gången och jag har inte åkt sen killarna var små...först var det vingligt men efter ca 30 min åkte M själv...otroligt vad fort di lär sig barnen...jag var oxå lite stapplig i början men sen efter lite träning och uppväckning av skridskorkonsterna i ryggmärgen  var jag klar för " stjärnor på is "...gjorde till och med piruetter !?...





Maja ville inte åka hem....hon tyckte det var såååå kul och fick till en liten piruett i slutet..men kylan kom i kapp oss och vi åkte lyckliga hem med nyladdad energi...det behövde jag  !!!!!!...vi har lovat M att i morgon åker vi skridskor igen....

Kommentarer
Postat av: Maloo

Jag gjorde detsamma i frdags. Efter 5 min var det kramp i bägge fötterna så det var bara att snöra av sig skrillerna och kana på skorna. men det gick det med.

2009-01-05 @ 23:37:44
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: lotta

va skönt att höra trodde det va ålder

2009-01-06 @ 23:40:26
Postat av: lotta

var är ni o åker ser ut att va folktomt kanske man kan träna där

2009-01-07 @ 21:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0