Helgen som gick

I går var vi i Jönköping hela dagen...jag skulle på Bodypump utb. och Bengt med barn intog äventyrsbadet Rosenlund under tiden...Underbart med nytt matrial till Bodypumpen...jag körde faktiskt 2 av låtarna nu i kväll, resten ska övas in

Sen tog vi sikte på IKEA....först var vi bara tvugna att äta för vi alla var utsvutlna av all träning...där såg jag den största stekpannan jag skådat...den vill jag ha när det ska stekas pannkakor för det blir en pannkaka av hela smeten ( förra veckan på jobbet  blev jag stående 2 gånger med smet på 1 liter mjölk...vet ni hur många pannkakor det blir !!??...runt 25  )...haha...den var 50 cm i diametern !!... I like !



Vi var på jakt efter en garderob till Eric och lite annat smått och gott som vanligt...

I dag har Maja och Carl bytt rum...M behövde ett större rum ...det tog sina timmar men bra blev det...C har nu rosa prinsesstapet men det ska göras om till nått grå-svart antar jag  och M har grått som antagligen blir rosa...det fina i detta är ju att allt blir grundligt städat...lovely !!...och utrensning


Sen vill jag bara säga att jag blev glad över Carolina Af Ugglas låt ...snälla snälla snälla kom till final...jag vet att jag kommer få många emot mig men jag tycker om låten  jättemycket !...halshugg mig inte nu Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0