Inget funkar...

I dag öppnar dom ansökningar till högskolan och jag in för att få det gjort...GGRRR...det funkar ju inte alls !!?? det ska finnas  " lägg till "  och då ska det komma till ditt konto att du söker...jag blir galen !! hmm...  "blir " ? ... ännu galnare då ... det gå ju inte ... har dom tjall på linjen el...överbelastning en sådan här första dag ?!...

                                         

Jaja...får väl försöka lite senare ...ingen panik för man har ju till 15 aprli på sig...

Sen är det ju det här högskoleprovet som ska göras 28 mars...börjar nu få fjärilar i magen...haffade en vän som är lärare som förklarade lite diagram om hur jag ska tänka och så...satt som ett stort......han sa att matte ska man inte krångla till ....lätt för honom att säga som har det som yrke...MEN jag ska klara detta och vi ska sätta oss ner och gå igenom matte...det är ett bra tag sen jag läste matte och måste komma in i tänket igen...det är 2 stora delar  med matte och diagram i provet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0