Jag har sorg

Gick en sväng i trädgården för att kolla läget och upptäckte till min FASA att murgrönan var uppäten en bit upp i stammen...J**la rådjur !!...jag har ju ältat detta bekymmer att få min murgröna upp i trädet under några år och förra året tog den fart ordentligt...bbhhuuuu...



Kolla !!!...inte ett blad kvar...bara grenarna...ja är det inte maken som klipper den stackarn med gräsklipparen så är det rådjuren ...min murgröna har det inte lätt !...får hoppas att det växer ut nya blad i vår nu...

Kommentarer
Postat av: Maloo

Gör som Runar. Skjut dom. Och nu förstår jag varför min murgröna ser ut som den gör. Jag trodde att den fällde bladen över vintern för den har inte ett blad kvar. Får väl se om den tar sig då. Men som sagt...j**la rådjur.

2009-03-12 @ 13:28:35
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Systera di

Jag håller med Maloo! Runar kan fixa dem.

2009-03-12 @ 22:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0