Min dag

                                                    Vad är det för en dag ?
                                                    Vad är det för en dag ? 
                                                    Det är ingen vanlig dag
                                              För det är Nettans födelsedag
                                                           Hurra Hurra Hurra !!

Ja då har man blivit ett år äldre då...fast jag känner mig inte gammal...det är ju det som är problemet när jag säger att jag är 25 för jag känner mig inte äldre...då kommer ju ett annat ...att man har en son på 17 år i år gör ju inte saker bättre för då blir man ju påmind hur gammal man är igentligen...fast huvudsaken är ju hur man känner sig i sinnet...ung !!
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

GRATTIS!!!kram Camilla

2009-03-05 @ 08:06:03
Postat av: Anonym

GRATTIS Nettan!!

Ha en bra dag.

Kram Anna m.fam

2009-03-05 @ 10:16:26
Postat av: Anonym

grattishälsningar från jens malin och amanda

2009-03-05 @ 13:46:22
Postat av: Ida

Grattis Nettan! :)

2009-03-05 @ 18:00:51
Postat av: Nettan

Tackar !!!

2009-03-05 @ 19:59:06
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0