Snyggast i kvarteret

För ett par år sen såg jag nått kul i en tidning...dekorer för soptunnor...dom är ju sååååå tråkiga...in på nätet till hemsidan och ...huuuuaaa...vilka priser  !!...jag blev snål för att lägga så mycket på tunnan....MEN idag var jag inne på Netto och hittade dekorer för soptunnan...29 kr !!??...det fanns tulpaner, hästar, fjärilar, väderkvarnar med änder, solrosor...dom sistnämnda tog jag ...



Solrosorna är finare än på bilden men BRA blev det...nu blir det lite roligare att slänga skräp !?...B kommer att bli tokig på mig...du ska då pynta allt blir han kommentar...
Dekoren är ju inte lika snygg som i inredningstidningen men detta duger för vårt lilla hus här i byn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0