Spa

Nu på morgonen har jag varit hos Susanne`s Body & Face...grannen har öppnat en spa butik inne i byn...bästa läget i den gamla polisstationen...









Här kan du få massage, fina fötter.bodyscrub,ansiktsmassage,aroma / lerinpackning,  örtbad i bubbelbadkar allt  i olika varianter...jag tog i dag ansiktsmassage...underbart gott och avslappnande...borttagning av makeup, ansiktsmask som får verka undertiden en hand och armmassage ges, masken tas av med varma handduk, sen en utdränerande ansiktsmassage...mmmmm...babylen !!

Susanne använder och säljer även Kerstin Florians produkter plus tvålar , ljus och annat smått och gott
Titta in till henne el. ring 340080

Kommentarer
Postat av: Grannen i 7:an

Vadå reklam??...

Tack för att du ville komma och hälsa på en stund! Nu har jag precis kommit hem och ätit tacos....mmmm, som var färdig när jag kom hem....

Ja, jag vet att jag är bortskämd... det är jag och Bengt!

Må så gott ch sköt om dig till ästa gång! Kram Kram

2009-03-09 @ 20:22:23
Postat av: Anna Nilsson

Det ser härligt ut!! Vi åkte hem till er i Söndags och hoppades få en kopp kaffe men det var ingen hemma. Men vi kommer en annan dag istället.

Hälsningar Anna m.fam

2009-03-10 @ 22:28:08
Postat av: Nettan

Meeeen...vi var hemma hela dagen till ca 17...då åkte vi i väg för jag hade pass...Välkomna tillbaka !!!!

2009-03-11 @ 10:51:46
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0