Host host

Maja är sjuk...hon har klarat sig riktigt bra , M har inte varit sjuk på ett år !...men i går mores vaknade hon med hosta och feber...bara att stanna hemma...jag blev avbytt i går em för att åka till jobbet för att sova natt...kom hem i morses så B kunde åka till jobbet...det är inte kul att gå hemma med sjuka bara !!!...

                                                                     Syster Nettan...full service !

Nu vill jag UT...till råga på allt fick jag avboka träningen i em för B hinner inte hem till 17 idag...bläää...får ta mig en promenad för att rensa hjärnan

Kommentarer
Postat av: Mahathma syster

Hälsa Maja! Hon kan ju inte vara sjuk nu...det är ju vår.

2009-03-11 @ 14:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0