Blandat

Ja ...jag har undrat och längtat till min favvo butik ...sett att Helena har grejat lääääänge nu...nu vet jag att Färg och Fantasi öppnar fredagen 5 juni... jag kommer !!!

I em. är det Kickoff med Lifeclub...vi ska paddla kanot och sen ha grill fest...ska bli SÅ kul och vädret kan ju inte bli bättre...hmmm...jag har passet i morgon bitti...jaja...det är bara att se glad ut så ordnar det sig...fast även om man inte dricker yrseldricka så räcker det ju nu för tiden att man är uppe sen så känner jag mig bakfull dagen efter...åldern !!??...hahaha...kanske bäst att ta med extra kläder ifall man gör en helomvändning 
                                                                                                                                 

                                                                                              

Igår blev jag erbjuden ett jobb här i kommunen som jag antagligen kommer att ta...tänker till på mån...det är bara 58 % inga helger...men...det skulle fungera ihop med skolan ...och kommer jag inte in så behåller jag mina helger på mitt nuvarande jobb så det blir 100 %...känns helt ok !!!...miljöombyte är bara bra
Kommer jag in på skolan och jobbar  har jag ju inga stora lån att betala tillbaka på sen......ja det snurrar för fullt i skallen på mig just nu med alla om och kansken...det är skit att man inte får reda förrän i början på juli om man kommit in eller inte...




Kommentarer
Postat av: Helena

Du är såå välkommen :)

2009-05-30 @ 10:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0