Klassfotboll

Igår var vi med Maja på hennes klassfotboll...strålande solsken och massor med glada ungar som spelar fotboll...



Ansiktsmålning och hårfärg sen var Maja fit for fight !!...jag blev impad på M för hon har aldrig sparkat boll men jisse vad duktig hon va...sprang som en iller på plan och var på bollen hela tiden...man såg oxå att hon tyckte det var kul...blivande fotbollstjej ??





Tröjan var för stor men en liten knut så räddade vi det...benskydd på plats



Här är hela laget...så duktiga

Som jag sa var det strålande sol och jag har gett "bonnbrännan" ett ansikte...herregud vad jag ser ut !!!...jag hade halterneck linne och kortkjol...jag är illröd !!!...kokt kräfta

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Då skulle du vart med i dag oxå. Slår vad om att du inte var värst. Det var många som hade bonnabränna. Men vilket tur vi har haft med vädret, i onsdags morse skrapade man rutorna på bilen och i torsdags kväll blåste man nästan bort. Så vad är väl lite bränna mot hur det kunde vart.

2009-05-31 @ 21:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0