Min helg

Eftersom jag jobbar varannan helg och blir ledig som nu i 2 dagar så är ju detta "min helg"...jag har INTE ont av att ta ett /tre glas vin  bara för att det är mån...många har det och förstår inte mitt tänk men jag har ju jobbar fre-sön och dricker inte då...folk har så knäpp inställning till detta varför förstår jag inte...kan man inte ta sig ett glas bara för det är mån ??...jag jobbade hela helgen när andra drack... men bara för att man tar sig ett glas på en måndag ska jag behöva försvara mig...varför har det blivit så...fre-lör är det ok el !?

Så nu ligger köttet på grillen och vinet är på kylning...

haha...att jag tog en varm konjak i lördags kväll mot förkylningen är en parantes..haha


Kommentarer
Postat av: lotta

skål då du har rätt inställning sen kan övriga stå där med sina pekpinnar

2010-04-26 @ 20:36:45
Postat av: Carro

Jag håller med dig! Om man jobbat hela helgen - när alla andra firat helg - får man ju själv fira lite helg när det är måndag! Spelar väl ingen roll vad det är för veckodag, bara man får fira att man är ledig!



Strömstadsbilden ser inte dum ut... Härligt med lite minisemester. Det är ni värda!

2010-04-26 @ 21:34:08
URL: http://camaka.blogg.se/
Postat av: Catarina

Man ska inte bry sig så mycket vad andra tycker, drick du ditt glas vin på vardagen om du vill!

2010-04-26 @ 22:21:35
Postat av: Maloo

Vad jag har märkt så smakar vinet lika bra vilken veckodag det än är...jag har provat dem alla :)(fast kanske inte varje vecka då men;))

2010-05-01 @ 14:07:01
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0