Nytt jobb

Nu i helgen gör jag sista helgen på gruppbostaden för att på heltid jobba som personlig assistent...känns helt ok för jag har varit där i snart 11 år och jag tror inte på att man ska vara för länge på ett ställe...man har gjort sitt, blir hemmablind...jag vill ha nya utmaningar och nytt att ta tag i...sen får man se hur länge  jag är på detta ställe det vet man aldrig...kanske kommer jag in på skola el byter bana helt...statsminister. röda korset chef...de tar ju ut en hel del i lön...hmmmm...nä...jag lever i nuet och det som är meningen sker.

Just nu sitter jag i mitt favvo rum...uterummet...med laptopen och skriver, helt fantasktiskt !!! soft musik på , vattnet i fontänen porlar gott solen gassar in genom fönstren...hmmm...bara vinet som fattas, får nog gå ner i min vinkällare och se vad som finns...

image104

Fast som ni ser behövs stället fyllas på... Skål på er och härlig lördag

Kommentarer
Postat av: Carro

guuuud så härligt!

2010-04-24 @ 19:02:06
URL: http://camaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0