Sjuk

Fyfaraooo vad jag hatar när man blir sjuk...när man inte kan göra det man vill och bara ligga...hatar att vara still, har svårt för det . Jag mår som bäst när jag får röra mig hela tiden för jag har ett väldigt lågt blodtryck och för att "få" upp det lite mår jag bäst när det är lite fart...( fast när jag är stressad har jag ett normalt tryck )
När jag blir liggandes och inte orkar som nu blir jag SÅ TRÖTT...fast jag vet att det är bra att gilla läget och lyssna på kroppen och låta den bli frisk

Har ju oxå fått någon slags 40 års kris !? har ju börjat att löpa...har alltid tyckt att det ser härligt ut nu fick Therese ut mig och det är jag tacksam för...så härligt !!! 11 maj är det Vårruset och 21 aug är det midnattloppet som ska springas jag är en sådan som måste sätta upp mål och skriva in i almanackan för då är det som gäller...kul att ha mål oxå så man inte skiter i det.
Sen en annan sak som jag inte heller har fatttat ,Eric blir 18 i sep...HUR gick det till ?????...övningskör med lilla mamma !!!. Fattar inte att JAG har en 18 åring för jag känner mig inte så gammal att jag ska ha en på 18...få rösta i höst oxå ...jaja...
Eller så är det inte någon "kris" ,jag har fått väldigt mycket egentid och hälsa/träna är en av mina stora intressen som jag har tid med nu...
                                  idrott/Sport01.gif


Kommentarer
Postat av: Carro

Vad kul att kunna följa din fina blogg igen =) Kram på dig, och krya på dig!

2010-04-24 @ 16:06:06
URL: http://camaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0