Självförvållat

Vad min kropp värker av träningsvärk...ja jag har mig själv att skylla och att börja med ett box pass med över 1 veckas uppehåll är ju inte att föredra...haha...jag vill bada i tigerbalsam..
                                                                 
                                                           



 sen är det ju så att all träning är färskvara och det blir som att börja om...tyvärr...var på bodycombat idag och sen har jag ju mitt pass i morgon bitti...bodypump...tur att vi ska åka på spa så jag kan lea upp mig...fast träningskläderna åker med i bilen för jag har tänk att springa vid havet...


Häromdagen kom ett härligt vårregn som sköljde bort allt vinterdamm...allt blev så vackert limegrönt och naturen fick sig en ordentlig fart för nu är björkarna som musöron...fast jag har pollenallergi så njuter jag av våren den är så vacker och skir
                               
                                         
Man har ork och lust att greja i trädgården som en duracellkanin efter vinterns dvala...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0