Rena produkter

Jag har alltid varit för att använda naturprodukter och huskurer i första hand ... är ju emot alla konstgjorda produkter ...( fast ibland är det nödvändigt med medicin som min allergi)...i förkylningstider använder jag Carmolins Munkdroppar som jag fick ett tips av en jobbarkompis för ca 1 ½ år sen...dessa droppar är otroliga effektiva med alla sin örter...jag beställer på  bodystore billigare än i en hälsokost



Carmolis droppar används för lindring av förkylningssymptom och för inhalation.

Dropparna innehåller växtoljor ifrån Pepparmynta, Lavendel, Salvia, Melissa, Citron, Kryddnejlika, Kanel, Muskot, Anis och Yimjan.

Dosering: 10 till 20 droppar på en sockerbit eller i te/vatten – höst fem gånger per dag. Kan också inhaleras.  Droppa 10-20 droppar i 2 liter hett vatten och inandas under en handduk. Förvaras oåtkomligt för barn.


Jag har värmt en kopp vatten och droppat i ...blundat ( svider annars i ögonen ) och andats in ordentligt för att sen dricka upp det...haha...det blir rensat hela vägen ner till magsäcken och alla bihålor i ansiktet fria...har även hjälpt mig nu när jag har hostat...även barnen känner att dom blir hjälpta av den...har i dag beställt 2 nya flaskor inför höstens ev. förkylningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0