Lekdag

Idag har vi varit på Äventyrslandet...första gången jag var där och det var faktiskt helt ok...Maja hade jättekul



Gigantisk hoppland där även jag hoppade runt...haha...så jobbigt att jag fick inhalera Bricanyl





Hoppa i hö



Bus i Pirat landskapet



ponnyridning



provat "Arns" tron



Rott med pappa



Jag kröp in i en bubbla



som fylldes med luft



sen skulla man ställa sig upp och springa på vattnet



det klarade jag några gånger



för att sen falla pladask...jättekul och jättejobbigt



Maja testade oxå...hon sprang som en hamster i ett springhjul



sen vet jag inte vad som hände för rätt som det var satt jag i stupstocken...haha...några kommentarer från männen runt oss -titta han har satt sin fru i stocken

Får nog säga att Bertan vad vad barn vill ha och göra...han var även där , han titta på Maja när hon kröp in i bubblan och sprang på vattnet

Kommer nog bli bra tillslut för Äventyrslandet men en sak undrar jag över



4 meter höga grindar och nät...haha...som Jurassic Park...nä det är nog Älgen som spatserar där inne




Kommentarer
Postat av: lotta

det ser ju faktiskt helt ok ut

2010-08-15 @ 18:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0