Vitt vitt vitt

Är det inte typiskt...nu i dag har jag börjat få ont i halsen och smånyser...ska man bli förkyld när man ska börja jobba igen ??!!

För ett tag sen köpte jag mig ett stort ekskåp som skulle målas vitt men har inte blivit av sen tyckte jag att det va synd att måla det men nu idag var det dags iaf...första strykningen är klar och resten i mörra
Nu blir det hel vita möbler i matrummet...nu börjar jag att grunna på om jag ska måla om lite fler möbler...det är så snyggt med vitt...B kan ju sprutmåla så resultatet blir riktigt bra...nu blir det op övertalning att få hjälp med detta...har även ett högt bord med stolar i köket som jag vill vitmåla...tycker ju om den lantliga stilen / Shabby chic stilen och den passar i vårat gamla hus...Jag ska nog få till det jag vill ha...något att pyssla med när hösten kommer och man kryper in i bot igen

Ska även köpa vita överdrag till våran Ektorpsoffa...får bli en sväng till IKEA i september när jag ska på Bodypump utb. i Gbg ...brukar att passa på med ett besök när man ända åker...då har väl "The Holy Bibel" kommit oxå ( IKEA katalogen )om det är några roliga nyheter...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0