Egoinköp

Åkte till stan i dag och hittade lite till mig för ovanlighetens skull...
Jag har fått dille på att samla engelsk blåvitt porslin, hittade på PK´s Second hand 4 tallrikar , sockerskål och en gräddsnipa för 160 kr...rena fyndet och en lycklig Nettan
Min mamma har oxå samlat på detta och när vi är där och äter så smakar maten så gott på dessa tallrikar...sen väljer jag alltid en blåvit kopp att dricka kaffe i...konstigt men så är det




Sen for vi runt i affärer...


                   

Doftar ljuvligt...Susanne hade precis smörjt in sig med denna när jag kom in i omlädningrummet på gymmet och det doftade så gott....frågade vad det va för god parfym...men det var denna body butter...Moringa...ha nu oxå en !!

Sen hade jag ju köpt ett vätskebälte men det fungerade inte till fullo så det blev ett nytt så flaskorna håller tätt och sitter fast i bältet ordentligt



Har ju dille på väskor...såg en idag men nja jag blev lite snål för jag vet ju att reorna kommer snart så då får det bli den jag har kollat ut...så snygg
Haha...min man tycker att jag har alldeles för många och kan sätta upp ett stånd på marknaden och sälja av några... en kvinna kan aldrig ha för många väskor !!??

Vi kunde nog ha tagit mer butiker med vädrets makter tog över...FYF**N vad det blåste och regnade
Fast vi hann iaf med självservice butiken Systembolaget...kul att gå runt och kolla av alla goa drycker

Kommentarer
Postat av: Carro

Moringa body butter har jag också. Luktar gott!

2010-06-12 @ 20:54:33
URL: http://camaka.blogg.se/
Postat av: Frida Nilsson

Hej!

Jag är på jakt efter det blåvita porslinet som du hade hittat på loppis. Det står ingenting på baksidan vad serien heter eller vilket märke det är? Min mormor hade detta porslin när jag var liten och jag har också alltid tyckt att allt (speciellt glass ur de djupa tallrikarna) smakar extra gott i dem!
Skicka gärna mejl till mig!
[email protected]

Tack!
Med vänlig hälsning, Frida

2013-11-07 @ 15:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0