Nu så är jag på G

Att man kan bli så lycklig över att man kan springa ca 4,8 km utan att stanna och att lungorna håller... håller och håller...hmmm... jag tog bricanyl innan och 3 gånger under tiden när jag kände att luften försvann och när det började "tjuta" i luftrören...jag är så glad att jag kan träna igen sen tycker kanske andra att jag är knäpp att jag tar ut mig överhuvudtaget men min pollen allergi men jag mår bäst när jag får röra på mig och läkaren gav mig med. så att jag kan vara i farten ...corticonet jag får att ta varje dag har gjort susen !!

Jag hade ju pass i går kväll oxå...det blev lätta vikter och när jag kände att det blev tungt att andas lade jag ner stången och coachade ändå...ca 45 min in i passet kör man utfall då blev det ett sug i inhalatorn...har ju pass i mörra kväll oxå...lätta vikter och bricanyl så går det med...allt går om man har rätt inställning !!

Mina ögon är så fina mot vad de har varit ...nu ser jag riktig normal ut...jag har gått under namnet "tanten" här hemma men STORA påsar under ögonen, svullna illröda ögonlock, sönderfansiga och rynkiga...jag har inte velat visa mig ute ...är en liten Montazami...går inte ut utan läppsift och absolut INTE utan mascara...hur roligt är det sen att visa sig ute när man ser ut som man har gråtigt i 10 timmar eller åkt på "blåtira" utan den blåa färgen då ??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0