Blandat...

Jaha...jag var ju "bra" i mina ögon och lungor i 3 dagar sen i går em började det klia och irritera på ögonlocken...vaknade svullen och illröd i morses...skulle ju springa en tur på morgonkvisten men lungorna ville inte det...grrr ¤%#")(&¤*=¤#"grrrr...nu ikväll är det riktigt illa...kliiiiiiiiiiiiiiiiiar !!!!!!



Så här vacker är jag nu...svullen så jag inte kan titta ordentligt

Tänk vad man kan göra i sömnen...jag vaknade iförrgår utan ett öronhöge...visste att jag hade det när jag lade mig...gick till sängen och där låg det på lakanet...MED ploppen på stiftet...jag måste ha drömt att jag tog av mig öronhönget och satte på ploppen i sömnen...helt otroligt !!!...fast jag har ju hört värre saker folk har gjort i sömnen så jag ligger i lä...en kvinna gick in i garderoben och kissade !!...detta ÄR sant ...känner henne...en annan kokade makaroner och åt upp i sömnen ...oxå sant...


Håller på att stylar om mitt vardagsrum...kort kommer när jag är helt färdig...jag har gått på den romatiska stilen med rosor...det blir så BRA och ljust mot förrut ( brunt )...till och med killarna märkte skillnad att det var så ljust...det ni !!...jag ska sy nya överdrag till de stora kuddarna med rosentyg sen är jag klar...har hittat ett helt underbart tyg hos Linda...http://www.textilverkstan.se/...sydde dukar i tyget oxå...SÅ nöjd


Kommentarer
Postat av: lotta

haha min gamlehall får samma design

2010-05-21 @ 21:07:33
Postat av: Therese

Men Nettan då!! Hur ser du ut??!!

Ser ut att göra ONT om inget annat! Uschiamej då, hoppas det blir bättre snart! Jag e ju på G nu oxå:=)

Och vilken fin duk!

Kraam

2010-05-21 @ 21:55:25
URL: http://www.teziz82.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0