Yrseldryck

Jag ska inte sticka under stolen med att jag gillar goda drycker och då menar jag alkoholhaltiga drycker



Denna färdigblandade är med lime smak ...smirnoff Caipiroska så fräch och god att smutta på, tyvärr finns den bara på färjorna

Ikväll sippar jag på en annan


Bacardi Mojito, denna kan man köpa på systemet

För att inte få alla emot mig och anklagas för "alkis" vill jag bara säga att jag är en sådan som smuttar och njuter av ett glas sen är jag nöjd, kan säga att jag har mina flaskor lääänge

Kommentarer
Postat av: Therese

Åhh, dom såg goda ut... :=)

Även Mojiton.. Inte så mycket för just Mojito men den såg god ut i alla fall;)

Ha nu en bra dag!

2010-10-03 @ 08:35:30
URL: http://www.teziz82.bloggsida.se
Postat av: Malin

Ja, vem gillar inte det=)

Är oxå sådan, kan sitta länge och surpla på ett glas!

2010-10-03 @ 11:15:40
URL: http://svartam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0