Gener ??

Läste i min systers blogg att hon hade pås noja ...hon samlar alla påsar stora som små och fam. får slänga skräp i dessa...hur lätt och hur mycket får man i en liten Apoteks påse ????...jag var där och fikade...skulle slänga tuggummit och syster hade då en påse från Gallerix...för posters...jag snackar 50 cm lång och 10 cm bred ...HUR lätt är det att få ner skräp i denna...men hon tänker på miljön och tar tillvara på allt... hon skrev även att det är nog från våran mor...hon har små och snygga plastpåsar till handväskor ...jag skrattade gott och skickade roliga kommentarer MEN sen fick jag upp ett ljus... jag samlar på väskor i alla storlekar och sorter till alla ändamål...har massor... min son fick frågan om föräldrana hade någon hobby... ja. mamma samlar på väskor sa han då ...sa till min sambo att det är marknad snart..då sa han köp nu ingen mer väska, du kan ställa upp ettt stånd och sälja lite istället...hmmmmm...hur kan han säga så och min mani...min dotter Maja har oxå " ärvt " denna mani ...hon älskar väskor hon med...har en hel back och hängandes på krokar ... så mor lilla...det är nog något i generna ändå eftersom vi har pås och väsk mani allihop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0