Marknad

Marknad idag...inget för mig men min lilla ville gå...jag är uppväxt i Nossebro och under hela min barndom varje månad var det marknad...det blev vardag för mig så nu känns det som det kvittar...sen är det skillnad på marknad och marknad...här är det bara " skit " ...fast jag är stolt ...ingen ny väska ...vi tittade baraimage65
 Maja hittade urtjusiga paljettväskor...sen vill sambon ha sina nogatkarameller inköpta hos Ullas hemakokta karamellerimage66
 Maja intog hoppborgen och kamerans batterier tog slut... jävl...jaja det  var soligt och inte så kallt det brukar vara men vi gav upp rätt snart och åkte hem... Maja överlyckig för hon hade lyckats övertala mig att få spunnetsocker på en sketen torsdag... ( är stenhård med lördags godis )...nu dröjer det till hösten nästa gång...skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0