Smyckning

Har röjt jäkel i trädgården ...ut med krukor och alla detaljer som jag smyckar med...tvättat av möblerna ...fick även fram hammocken i solväggen...då kom suget efter vin ...satt där hela förra sommaren och sippade vin på kvällarna i solgasset...mmmmmmmmmmm...man ska inte förakta trädgårds arbete...har grävt upp en buske som jag tänkt ta bort i 3 år nu så idag åkte den...jäää...vad jag slet ...satt som berget...känns nu i kroppen...ni ska veta att jag har mina Body Pump pass i kroppen oxå...jaja...snygg och fin till sommaren...kommer väl inte ur sängen imorgon

Kommentarer
Postat av: Ida

haha, jo jag vet..får försöka hitta den! Min e ju slut så va ska jag göra lix? haha

2008-04-20 @ 13:05:02
URL: http://idarohdin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0