Vinkällar`n

Vi kom att prata om jordkällare idag..sa då att jag inrett min till en vinkällare för 2 år sedan ...det är jätte skönt att sitta där varma sommar dagar och sippa vin eller framåt kvällen med tända ljus i takkronan...på vintern står mina änglatrumpeter där plus all trädgårdspynt som jag har...väldigt bra oxå när man ska ha kalas att förvara mat och tårtor... dryck av alla dess slag... ( hmmm...mitt vinställ behöver fyllas på efter vintern )...jordkällare är väldigt bra att ha
Så här ser mitt ut
image104

Kommentarer
Postat av: Mia

Va´då vinställ. Jag har aldrig några att ställa in....tar ju slut hela tiden. Kanske bag - in - box ställ.

2008-04-26 @ 21:56:52
Postat av: Maloo

Men så fint...får nog skriva till Ernst ändå och se om han kan göra nåt åt mitt råttebo till jordkällare. Jag har iallafall handlat blommor idag, ingen buxbom blev det men en hel del andra saker...titta in i mitt krypin så får du se...

2008-04-26 @ 22:26:27
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: [email protected]

du har ju banne mig dolda talanger men kan du inte göra om det till whiskeykällare det är också gott att sörpla

2008-04-26 @ 22:56:25
URL: http://lotta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0