Kilon ska fall från denna kropp

Som jag skrivit förut har jag " svullnat " några kilon i sommar...nu i kväll hade jag pass på gymmet och även Maria som håller i Xtravaganza var där...( jag var ju med i testgruppen för 2 år sedan ) ...jag pratade med henne och jag fick ställa mig på en Tenita våg som mäter vätska. fett och kilon...när jag steg av denna helvetes våg bestämde jag mig...soppor i 3 veckor med början i kväll !!!!!!!.....jag mår skit när inte vågen visar det jag vill...det är lika bra att ta tag i det NU...jag är oxå den personen som behöver någon bakom ryggen och att det är under riktiga förhållander som med Xtravaganza... så det känns BRA med Maria som stöd...


Kommentarer
Postat av: Maloo

Okej...jag hakar på men då MÅSTE du lägga ut inlägg och peppa mig för annars trillar jag dit direkt. Imorrn kväll ska jag spela match så jag tar mig nog nåt att äta innan det så jag icke svimmar men annars får det bli soppor ihop med dig...på var sitt håll.

2008-08-10 @ 22:47:23
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0